Tablica ogłoszeń

2.03.2013 - Cukiernia skończyła swoją działalność.

Cukiernia ruszyła! Proszę o zgłaszanie się do ocen po uprzednim przeczytaniu regulaminu. Poszukujemy też ludzi, którzy chcą oceniać razem z nami! Więcej w zakładce "Zostań Cukiernikiem!"

Wszystkie kolejki zablokowane, dopóki nie ocenimy wszystkich blogów, które się zgłosiły. Proszę ludzi o niezgłaszanie się do oceny!


Oceniająca Heladas i Fioletowa (znana wcześniej jako Xara), będą mieć maksymalnie 5 blogów w swojej kolejce.

Fioletowa ma na razie zablokowaną kolejkę.

Arbalester odeszła z Cukierni.

piątek, 26 października 2012

Sprawy Parafialne III - Okresy Próbne


Nadszedł ten czas! Przepraszam, że podsumowanie jest napisane z opóźnieniem, ale miałem dużo zajęć. Lepiej późno niż wcale, prawda? Bez większych wstępów, poprosiłem żeby stali oceniający wypowiedzieli się o ocenach CarpeDiem i Arabelester. Powiem ogólnie co ja myślę, bo raczej zgadzałem się z opiniami stałych Cukierników. 

Arbalester

Moim zdaniem, powinna zostać. Ma ciekawy styl, poczucie humoru i, co najważniejsze, znajomość języka polskiego. Ocena była długa i treściwa, było widać, że spędziła nad nią dużo czasu. Największy plus? Ocenianie szablonu! Po prostu jakby została stworzona do tego podpunktu. Pomogła stworzyć nową punktacje - jej pomysł został wybrany. Widać, że jej zależy, aczkolwiek ostatnio coś ucichła, ale rozumiem, że ma dużo zajęć.

Jest tylko mały problem. Przeczytałem tylko jedną ocenę, a to jest za mało niestety. Dlatego, chociaż jestem raczej na tak, chciałbym poczekać na jeszcze jedną ocene i wtedy podjąć decyzję. Krzyżuję palce i życzę powodzenia!

CarpeDiem

Mam mieszane uczucia tutaj. I to nie tylko ja. Z jednej strony widać, że Ci zależy i się postarałaś, ale... Stała załoga jest zgodna, że Twój styl jest trochę chaotyczny czasami i nie zwracasz uwagi na wszystko. Znasz się na języku polskim dobrze, lecz czasami popełniasz małe błędy. Miałaś ambicję, ale w ogóle teraz Cię nie widać na Cukierni. I tylko widziałem jedną ocenę twojego autorstwa. Mam propozycję, przedłużyłbym Ci okres próbny na następny miesiąc i zobaczymy jak to wyjdzie. 

Podsumowując, Arabelester musi napisać jeszcze jedną ocene, a CarpeDiem został przedłużony okres próbny o następny miesiąc.

Pozdrawiam wszystkich i brać mi się tu do roboty. Jak nie piszecie ocen, to przynajmniej pogadajcie w komentarzach. Lepiej się pracuje w grupie ludzi, którzy się lubią i znają! 

5 komentarzy:

  1. Czytając ocenę CarpeDiem zauważyłam, że wytknęła blogerce problemy z interpunkcją, a sama ma z nią DOŚĆ spore problemy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. Szkoda, że anonimową, ale i tak dziękuję. =)

      Usuń
  2. Arabeleter strasznie mi się podobała. Jeśli dobrze pamiętam to CarpeDiem też nie wypadła najgorzej.
    Też miałam się zgłosić do okresu próbnego, ale jakoś nie umiem się do tego zmotywować. Chyba trochę się tego boję. No, ale nieważne. Cukiernia rządzi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło mi się zrobiło! Dziękuję w imieniu Cukierni za jakże miłe słowa! =)

      Usuń
  3. Witam po długiej nieobecności!
    Wreszcie wyciągnęli mnie z gipsu... UFF... Zabieram się do roboty. Nadrobiłam już prawie wszystkie zaległości w szkole więc będzie dobrze. Ocenka prawie gotowa powinna do środy się ukazać.

    Pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń