Tablica ogłoszeń

2.03.2013 - Cukiernia skończyła swoją działalność.

Cukiernia ruszyła! Proszę o zgłaszanie się do ocen po uprzednim przeczytaniu regulaminu. Poszukujemy też ludzi, którzy chcą oceniać razem z nami! Więcej w zakładce "Zostań Cukiernikiem!"

Wszystkie kolejki zablokowane, dopóki nie ocenimy wszystkich blogów, które się zgłosiły. Proszę ludzi o niezgłaszanie się do oceny!


Oceniająca Heladas i Fioletowa (znana wcześniej jako Xara), będą mieć maksymalnie 5 blogów w swojej kolejce.

Fioletowa ma na razie zablokowaną kolejkę.

Arbalester odeszła z Cukierni.

wtorek, 1 stycznia 2013

Sprawy Parafialne VI

Witam wszystkich serdecznie, w szczególności oceniających! Mam nadzieję, że kac niezbyt duży po Nowym Roku! Niezłe zaczęcie postu ze słabym żartem... *wzdycha* 

Przejdę od razu do rzeczy. Trochę się tu zmieni, mam nadzieję, że na lepsze. Zmienione kryteria, zmieniony regulamin. Więc, zaczynam swoją listę zmian! 

1. Jak już mówiłem - kryteria i regulamin. Można poczytać TU. Każdy ma się z tym zapoznać, nie ma wymówek. I skomentować. 
2. Niedługo powinno się pojawić podsumowanie okresu próbnego CarpeDiem! Nie zapomniałem! Tylko czekam na opinię Heladas i Misumi. 
3. Wszyscy mają napisać jedną albo dwie oceny miesięcznie, bo inaczej zacznę się zastanawiać nad wyrzucaniem ludzi. Jeśli macie dużo zajęć - spytajcie o urlop. Wiem, że sam nie świecę przykładem, ale ja jeszcze mam na głowie całą Cukiernię. Co mnie oczywiście całkowicie nie usprawiedliwia. 
4. Może też spójrzcie na swoje opisy "O Mnie." Każdy niech napiszę co ocenia, a co nie. Bez słów ogólnikowych np. "wszystko." Szczegóły proszę! 


I to by było na tyle. Dziękuję za współpracę! 

Dziękuję też właścicielom blogów za cierpliwość. I przepraszam, że tyle musicie czekać. Wiecie, studia, Święta i Nowy Rok i tym podobne. 

Proszę o niewstawianie ocen dzisiaj. Chcę żeby każdy zapoznał się ze zmianami.

Pozdrawiam!

P.S. Oceniającym miesiąca została Heladas! *podaję żelki* Gratuluję!

Heladas - 11 głosów
CarpeDiem - 7 głosów
Samotny - 6 głosów
Fioletowa - 4 głosy
Misumi - 3 głosy
Arbalester - 1 głos

16 komentarzy:

  1. Oczywiście zapoznam się z nowościami. :] Jestem bardzo ciekawa co o mnie napiszecie *.*

    Gratuluję Heladas za wygraną w ankiecie. Oczywiście dostaniesz żelki też od CarpeDiem. ;] (odbiór osobisty, zapraszam na herbatkę) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam prawie całą ocenę napisaną, także w weekend na pewno się pojawi ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zdziwiona wynikiem, ale dzięki za żelki *.* Z nowościami zapoznałam się, a ocenę prawdopodobnie napiszę wieczorem o ile nie pochłoną mnie amonity i dziwne zwierzaczki xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Arbalester jeszcze w ogóle ocenia? Bo zgłosiłam się ze 3 miesiące temu i oceny ani widu, ani słychu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ocenia, chociaż chciała odejść, ale obiecała jedną ocenę na miesiąc się postarać...

      Usuń
  5. nie ma to jak czekać kilka miesięcy na ocenę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn. ile i u kogo? Będzie im prościej coś z tym zrobić, jeśli podasz adres swojego bloga. Co mają powiedzieć Ci obecnie skoro nie wiedzą w czyjej kolejce jesteś?

      Usuń
    2. a co to za różnica? nikt nie powinien aż tyle czekać -.-

      Usuń
  6. Ginger Grant, też zgłosiłam się do Arbalester, jednak jej wciąż nie ma.
    Napisałam na GG to Samotnego, prośbą o usunięcie z kolejki, ale nie otrzymałam wiadomości zwrotnej, a mój blog wciąż jest w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też się wypiszę, skoro oceniająca od dawna się nie pojawia :/.

      Usuń
    2. Tego nie potwierdzę. Nie dostałem żadnej wiadomości na GG. Oczywiście usunę Cię z kolejki.

      Usuń
  7. Pierwszego stycznia. Nie ma czegoś takiego jak pierwszy styczeń.
    Przejrzałam Wasze nowe kryteria i chciałabym zwrócić uwagę na ogromną dysproporcję w punktach, z której wynika, że pierwsze wrażenie i szata graficzna są ważniejsze od treści. To jednak treść jest najważniejsza i jest to niezależne od kategorii w jakiej znajduje się blog.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam powiedzieć, że z oceny w następnym tygodniu nici. Mam anginę, a świat wciąż kręci się przed oczami z powodu wysokiej gorączki. Gomenasai Severus (Sara) za opóźnienie. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ocena bloga: Godzina Potępionych powinna pojawić się jutro, późniem wieczorem. Jest już napisana, wymaga sprawdzenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę poprrrawić błędy w tym poście!

    OdpowiedzUsuń