Tablica ogłoszeń

2.03.2013 - Cukiernia skończyła swoją działalność.

Cukiernia ruszyła! Proszę o zgłaszanie się do ocen po uprzednim przeczytaniu regulaminu. Poszukujemy też ludzi, którzy chcą oceniać razem z nami! Więcej w zakładce "Zostań Cukiernikiem!"

Wszystkie kolejki zablokowane, dopóki nie ocenimy wszystkich blogów, które się zgłosiły. Proszę ludzi o niezgłaszanie się do oceny!


Oceniająca Heladas i Fioletowa (znana wcześniej jako Xara), będą mieć maksymalnie 5 blogów w swojej kolejce.

Fioletowa ma na razie zablokowaną kolejkę.

Arbalester odeszła z Cukierni.

czwartek, 15 listopada 2012

Żyjecie?

Haloo? Jest tam ktoś? Ludzie, ogarnijcie. Ostatnia ocena była 6 listopada, a mamy który? Ups, 15! Ja się wytłumaczyłam czemu nie mogłam pisać, a wy nic. Ani be, ani ce! Gdzie się podziewa Samotny? Gdzie nasze oceniające? Moglibyście się chociaż wytłumaczyć dlaczego nikt nie pisze ocen, dlaczego nikt nie pisze komentarzy. Wchodzę, a tu pustki. Skoro nie chcecie oceniać, nie macie czasu to po co stawialiśmy na nogę cukiernię? Ludzie czekają na oceny...
Zaraz wam postawie karnego... ptaszka i tyle będzie. Ruszyć tyłeczki, odezwać się. 


Pozdrawiam,
Fioletowa.

9 komentarzy:

  1. Ohayo Fioletowa!

    Ja mam już prawie skończoną, wstawić drugą pod rząd moją? :3

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak! Wstawiaj ją!
      A ja miałem istne piekło w tym tygodniu, dziękować mojej grupie z collegu, która myśli, że będę odwalał robotę za wszystkich. -_-
      I żeby było śmieszniej, miałem 6 trojanów na komputerze i ocena poszła się... poszła się napić i nie wróciła.
      Tak przy okazji Fioletowa, to wiem, że Heladas może niedługo dać ocenę, ale bierze urlop. Arbalester już kończy powoli ocenę. Tak samo Misumi.

      Jeszcze dzisiaj postaram się pozmieniać parę rzeczy na Cukierni, trzeba ciągle iść do przodu.

      Pozdrawiam i pytam co tam u Was?

      Usuń
    2. Hehe... Heladas mnie uprzedziła. :3 Dzisiaj mam chórek, więc jutro będzie.

      U mnie dobrze, nie ma na co narzekać, and you? :]

      Usuń
  2. Dodałem małą sondę, sprawdziłem kolejkę, dodałem jedną odmowę i zmieniłem regulamin. Teraz możemy oceniać treści erotyczne, ale tylko jeśli oceniający się zgodzi na to. I parę poprawek, żeby był bardziej zrozumiały.
    Dobranoc!

    OdpowiedzUsuń
  3. A, i zapomniałem. Blog http://modne-ciuszki.blogspot.co.uk/, ktoś chciałby go ocenić? Zgłosił się do Arbalester, ale one nie chcę go ocenić, bo nie zna się na modzie, a chcę żeby blog dostał rzetelną ocenę. Więc, ktoś chętny?

    OdpowiedzUsuń
  4. no właśnie, tak tu zaglądam codziennie i cisza. mam nadzieję, że żyjecie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyjemy, żyjemy. Tylko mamy strasznie dużo zajęć. Ja na przykład, mam koszykówkę, będe za dwa tygodnie pracować w radiu, 28 października mam test na prawo jazdy, mam masę projektów i wypełniania aplikacji na uniwersytet. :P
      A inni mają szkołę, dodatkowe zajęcia, ale wiem, że dużo osób prawie już skończyło swoje oceny. =)
      Pozdrawiam! =)

      Usuń
  5. No, mnie też trochę niepokoiło, że zrobiło się tu tak cicho o.O Bałam się, że coś się stało i cukiernia będzie wstrzymana ;.;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, Cukiernia będzie działać, nawet gdybym musiał sam oceniać. =)

      Usuń