Tablica ogłoszeń

2.03.2013 - Cukiernia skończyła swoją działalność.

Cukiernia ruszyła! Proszę o zgłaszanie się do ocen po uprzednim przeczytaniu regulaminu. Poszukujemy też ludzi, którzy chcą oceniać razem z nami! Więcej w zakładce "Zostań Cukiernikiem!"

Wszystkie kolejki zablokowane, dopóki nie ocenimy wszystkich blogów, które się zgłosiły. Proszę ludzi o niezgłaszanie się do oceny!


Oceniająca Heladas i Fioletowa (znana wcześniej jako Xara), będą mieć maksymalnie 5 blogów w swojej kolejce.

Fioletowa ma na razie zablokowaną kolejkę.

Arbalester odeszła z Cukierni.

niedziela, 2 grudnia 2012

Sprawy Parafialne IV

Witam oceniających i naszych kochanych czytelników! Trochę się rozleniwiłem, ale biorę się do pracy!  Ostatnio, byłem bardzo zajęty. Pracowałem w radiu przez tydzień, zdałem teorię na prawo jazdy, chodziłem do collegu, miałem dwa spotkania w trakcie jednego tygodnia. Nie miałem zbytnio czasu żeby to wszystko ogarnąć. 

Nie będę przedłużać wstępu. Kto został oceniającym miesiąca? 


*Bębny* 


CarpeDiem! Gratuluję! Dostajesz w prezencie żelki! 

Głosowanie wyglądało następująco:

CarpeDiem - 8 głosów

Heladas - 7 głosów 

Fioletowa - 5 głosów 

Misumi i Arbalester - 2 głosy 

Samotny - 1 głos 

Jak mnie cieszy, że dostałem jeden głos. Hura! *śmieje się*

Zajeliśmy 12 miejsce w głosowaniu na ocenialnie miesiąca. Cukiernia dopiero niedawno zaczęła z powrotem oceniać, więc uważam to za dobry wynik. Aż normalnie chciałbym Was wszystkich uściskać! 

Z bardziej przyziemnych spraw, to regulamin uległ małej zmianie, proszę o zapoznanie się ze zmienioną wersją. Jeśli chodzi o pisanie "blog:" tuż przed "oceniający:", to jestem za. Pozmieniam to we wszystkich ocenach jak tylko znajdę czas. 


Życzę wszystkim miłego wieczoru/dnia! Do napisania! 

17 komentarzy:

  1. Jej zdobyłam aż 5 głosów na które kompletnie nie zasługuje bo się okropnie obijam. Eh nie wiem kiedy będzie ocena, bo nie mogę przebrnąć przez bloga :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam Twój ból. ;'C
      Jednoczę się z Tobą w bólu.
      ...To może zagramy w Lol'a?xd
      a tak poważnie, to musimy się postarać:D
      Ja nie wiem skąd mam głos, skoro tak długo ocena bloga mi szła i w ogóle nie ciekawie. xd

      Usuń
  2. Jezu!
    Mam aż jeden głos?!
    Przelicz punkty raz jeszcze, bo nie wierzę :D
    A jeśli chodzi o życie, to nie martw się. :D Nie zabijemy Cię za to, że Cię nie ma :P Będziesz na nas skazany aż do emerytury:P
    Mwahahahahaha:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W gruncie rzeczy, to się cieszę, bo lubię Was ludzie. :D

      Usuń
  3. Żelki *_*
    Ach, jak ja lubię żelki. *rozmarzona*

    *chwila ciszy*
    ...
    Nie mogę w to uwierzyć, na wszystkie kurczaki uszczypnijcie mnie. Osiem głosów! Jakim cudem...
    Nie macie nawet pojęcia jak się ucieszyłam. Wielkie Arigato za wszystko. :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *podaje żelki*
      Proszę, to Twoja nagroda. Widać, blogerzy Cię lubią. =) Gratuluję!

      Usuń
  4. 7 głosów w poprzednim głosowaniu? Nie zasługuję na nie, ale dziękuję ;) Było miłe zaskoczenie. Co do miejsca na ocenialnię miesiąca - nie jest złe, dopiero rozwijamy skrzydła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cicho, cicho, zasłużyłaś. To ja się zacząłem obijać. :P
      I mam nadzieję, że uda nam się rozwinąć skrzydła jak najdalej tylko możliwe.

      Usuń
  5. Trzy rzeczy. Po primo, proszę na początku oceny pisać "Oceniany blog: *tytuł bloga*" i niżej "Oceniający:". Przejrzałem wszystkie oceny i dopisałem "Oceniany blog:" w każdej z nich. Jak to ładnie widać, że nie mogę spać. :P

    Po drugie, chciałbym żebyście napisali komentarz pod tym postem albo następną oceną, która się pojawi, że zapoznaliście się ze zmienionym regulaminem.

    Po trzecie... wiem, że nie mogę nic mówić zbytnio, bo sam nie świecę przykładem, ale prosiłbym o oceny! Od września mamy tylko 16 ocen, co jest mało. Wstyd nawet podsumowanie miesiąca zrobić. Więc, do pracy rodacy, ja też postaram się coś skrobnąć przez weekend.

    Co tam u Was?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohayo! :3

      Oczywiście zapoznałam się z nowym regulaminem. :]

      Usuń
  6. Witam, chciałam poinformowałć, że na blogu http://seliandina-milosc-silniejsza-niz-krew.blog.onet.pl/ link do Cukierni Krytyki znajduje się od dłuższego czasu. Niestety, ciągłe problemy z Onetem uniemożliwiły dodanie adresu do podstrony Ocenialnie, więc odnośniki znajduje się w rozdziale Ocenialnie, opublikowanym drugiego grudnia. Wiem, że to trochę skomplikowane, ale Onet naprawdę zaczął robić problemy, a teraz i tak nie mogę nic z tym zrobić, bo zepsuł mi się komputer. Proszę więc o nie wyrzucanie mnie z kolejki, bo robiłam co mogłam, żeby dodać ten link.

    Pozdrawiam
    Seliandina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, dodam bloga do kolejki. Dziękuję za szybką odpowiedź!

      Usuń
  7. Czy ktoś wie, co się dzieje z Arbalester? Już od dawna nie dodała żadnej oceny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałem do niej, więc mam nadzieję, że niedługo uda jej się dodać ocenę.

      Usuń
  8. Wytłumaczcie mi, z jakiej racji jest tyle głosów w ankiecie na oceniajacego miesiąca, skoro nie pojawiła się żadna ocena? Na podstawie czego ludzie głosują...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre pytanie. Może ludzie patrzą na oceny ze wcześniejszych miesięcy i tak głosują?

      Usuń
    2. A mi się wydaje, że większość tych głosów przyznają sobie sami oceniajacy i dla mnie ta ankieta jest, kolokwialnie mówiąc, picem na wodę... Nie tędy droga, żeby poprawić sobie własną samoocenę drodzy oceniajacy.

      Usuń