Tablica ogłoszeń

2.03.2013 - Cukiernia skończyła swoją działalność.

Cukiernia ruszyła! Proszę o zgłaszanie się do ocen po uprzednim przeczytaniu regulaminu. Poszukujemy też ludzi, którzy chcą oceniać razem z nami! Więcej w zakładce "Zostań Cukiernikiem!"

Wszystkie kolejki zablokowane, dopóki nie ocenimy wszystkich blogów, które się zgłosiły. Proszę ludzi o niezgłaszanie się do oceny!


Oceniająca Heladas i Fioletowa (znana wcześniej jako Xara), będą mieć maksymalnie 5 blogów w swojej kolejce.

Fioletowa ma na razie zablokowaną kolejkę.

Arbalester odeszła z Cukierni.

wtorek, 25 września 2012

Sprawy Parafialne

*macha ręką na powitanie*

Witam wszystkich! Muszę powiedzieć parę rzeczy, bo są ważne. Może zacznijmy od tych milszych. Dziękuję ludziom za to, że się zgłaszają do oceny. Naprawdę to doceniam. Myślałem, że będzie mało zgłoszeń, bo Cukiernia miała dłuugą przerwę, ale jednak nie. Stało się na odwrót, mamy nawet sporo próśb o ocene. W imieniu wszystkich cukierników - dziękujemy!

Doszła do nas jedna oceniająca na okres próbny - CarpeDiem! Witamy w naszych szeregach, mam nadzieję, że mile spędzisz z nami czas! Powodzenia w okresie próbnym! Dodatkowo, możemy powitać w naszych szeregach Arbalester. Mam nadzieję, że nasza praca będzie owocna! Jakby tego było mało, oceniająca Heladas wróciła do Cukierni! Jak widać, Cukiernia powoli się rozwija!

Teraz mniej pozytywne rzeczy. Jestem miły, ale trzeba też pracę zrobić. Obijamy się. Tylko ja napisałem jedną ocenę. W tym tygodniu dodam następną. A co z resztą oceniających? Kolejki coraz dłuższe, a ocen nie widać w ogóle. Na razie sprawa przedstawia się tak:

Ja (Samotny) - 4 blogi, w następnym tygodniu będę miał już 3 do ocenienia.
Misumi - 5 blogów czeka na Ciebie. Pod koniec pierwszego miesiąca Cukierni (10.10.2012) prosiłbym o przynajmniej jedną ocenę.
Heladas - 4 blogi które trzeba ocenić. Chciałbym ujrzeć przynajmniej jedną ocenę pod koniec pierwszego miesiąca działalności Cukierni (10.10.2012).
CarpeDiem - do Ciebie nie mam pretensji, bo dopiero weszłaś w skład Cukierni. Tylko powiadamiam, że jeden blog się do Ciebie zgłosił.

Trzeba zacząć oceniać, bo blogerzy zaczną się niecierpliwić. Jedna, dwie oceny na miesiąc. To naprawdę nic wielkiego. W razie czego można wziąć urlop. Więc proszę o oceny i także, jeśli to możliwe, o rozmowy pod komentarzami. Zawsze milej pracuję się z ludźmi którzy się dobrze znają!

To wszytko na razie! Jeszcze tylko jedna mała informacja. Jadę na wycieczkę jutro rano, więc nie będę mógł kontrolować Cukierni przez dwa dni (wracam w czwartek około dwunastej wieczorem). Ale, można nadal pisać do mnie na GG w razie problemów.

Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za przeczytanie tego posta.




13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jadę do Londynu zobaczyć program w telewizji od kulis. =)

      Usuń
  2. Wziąć a nie wziąść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za poprawienie, pisałem to kiedy się pakowałem. =)

      Usuń
  3. Witam, chciałam tylko poinformować Misumi, że zmieniłam szablon. Wiem, że jestem dopiero pod koniec kolejki, ale żeby nie było głupich sytuacji informuję c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Jestem w kolejce u Misumi i chciałam zapytać czy ruszyła już ocena mojego opowiadania? Chciałabym zmienić szablon, a jestem pierwsza, więc chciałabym zapytać czy mogę?
    Pozdrawiam,

    puhdistus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się z kontaktować z Misumi i spytać o to. Przepraszam, że tak długo nie odpisywałem.

      Usuń
  5. *odmachuje przeszczepami*

    Yeah... Mam pierwszy blog do oceny. *szatański śmiech*
    Nie mogę przestać się uśmiechać dziękuję bardzo Mossi, że wybrała własnie mnie. *_* Ocena do twojego bloga na pewno ukaże się do końca tygodnia.

    Spóźnione: Miłej wycieczki. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to ja dziękuję, że podjęłaś się czytania "tego czegoś". :P
      I... jej, szybka jesteś. :)

      Usuń
    2. Nie ma sprawy. Mam nadzieję, że nie powiesisz mnie za kciuki na trzepaku do dywanów. :3

      Jakby co w nowym opowiadaniu napisz o jednym cukierniku (CarpeDiem), który zginął śmiercią tragiczną od zadźgania ołówkiem. Zaostrzonym rzecz jasna. :3

      Usuń
    3. Dziękuję, wycieczka była naprawdę udana. =)

      Usuń