Tablica ogłoszeń

2.03.2013 - Cukiernia skończyła swoją działalność.

Cukiernia ruszyła! Proszę o zgłaszanie się do ocen po uprzednim przeczytaniu regulaminu. Poszukujemy też ludzi, którzy chcą oceniać razem z nami! Więcej w zakładce "Zostań Cukiernikiem!"

Wszystkie kolejki zablokowane, dopóki nie ocenimy wszystkich blogów, które się zgłosiły. Proszę ludzi o niezgłaszanie się do oceny!


Oceniająca Heladas i Fioletowa (znana wcześniej jako Xara), będą mieć maksymalnie 5 blogów w swojej kolejce.

Fioletowa ma na razie zablokowaną kolejkę.

Arbalester odeszła z Cukierni.

sobota, 2 marca 2013

Heladas mówi dowidzenia.

Witam wszystkich!

Dzisiaj mamy początek nowego miesiąca - marzec. Od 22 lutego nie pojawiła się żadna ocena, a ja mam już dosyć podtrzymywać Cukiernie na duchu i pisać za wszystkich oceny. Samotny nic nie robi, Fioletowa ma identycznie odczucia. Po co pisać cokolwiek, skoro mało osób się udziela i Cukiernia umiera w oczach? Nie prowadzimy żadnych rozmów pod postami. Zapału do pisania ocen nie straciłam, naprawdę to polubiłam. Życzę powodzenia załodze, może kiedyś sytuacja ulegnie poprawie i będzie inaczej. Nie chodzi o popularność, a o to , żeby blog żył, jak na początku. Przypominam Samotnemu, aby w Katalogu Ocen zaznaczył o dalszej działalności Cukierni, Plotkara o tym wspominała, prawda?

Pozdrawiam ciepło,
Wasza Heladas. 

12 komentarzy:

  1. Cóż masz rację. Powodzenia życzę w dalszej pracy, bo mam ogromną nadzieję, że gdzieś będziesz dalej oceniać.

    Będę dalej śledzić twoja działalność w blogosferze, pamiętaj OBSERWUJE CIĘ xd

    DO SAMOTNEGO:
    Jak widać mój blog jednak nie zostanie na 100% oceniony. Mam tylko nadzieję, że oceniająca Fioletowa jeżeli zdecyduje się odejść to może da jakiś znak, czy zamierza dołączyć do jakiejś innej ocenianii.

    Dziewczyny powodzenia, bo widać, że jednak macie serce do oceniania.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli jesteś ciekawa mojej działalności, to zapraszam na bloga o FT, gdzie aktualnie piszę opowiadanie. Nie wiem, czy ktoś zgodzi sie przyjąć do załogi dziewczyne, która ma zapał, ale małą wiedze o ocenianiu. Na blog o książce również zapraszam =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedzę można nabyć, a oceniający na pewno w tym pomogą :). /M.

      Usuń
  3. Już odkąd zaczęłam się tutaj udzielać czytam twojego bloga, nie komentowałam, bo ostatnio bardzo dużo pracowałam :) Co ciekawe jestem cukiernikiem i też dlatego jakoś polubiłam tą ocenialnie.

    Właśnie przypomniałam sobie, że miałam cię dodać do "linków", ale jakoś wcześniej mi to wypadło. Ja również prowadzę bloga o tematyce "anime", trochę oklepanej bo "Naruto", więc dlatego tak polubilam twojego bloga :)

    Pozdrawiam.

    (Pisze z komórki i niestety może być dużo błędów, bo słownik automatycznie poprawia)

    OdpowiedzUsuń
  4. o "Naruto"? Poczytam, osobiście lubię to anime =) Tylko, jak znajdę chwilę, aktualnie mam chemie do poprawy na głowie. Trafiła mi się taka prowadząca, która utrudnia życie i nie wiem, jak sie starasz, ale i tak nie da ci zaliczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odpowiadam za zawał jak dowiesz się kto jest ojcem głównej bohaterki, to tylko dowodzi, że nie jestem normalna.

      Powodzenia życzę w nauce ;)

      Usuń
  5. No nic, czasem tak jest, przykro mi, że Cukiernia umiera i że brakuje zaangażowania ze strony załogi.
    Najważniejsze, że masz chęci do oceniania. Na pewno uda Ci się znaleźć inną ocenialnie, na której znajdziesz to czego szukasz : ). Cieszę się, że są jeszcze oceniający, który potrafią odciąć pępowinę od umierającej ocenialni i ruszyć dalej zamiast umierać razem z nią.
    To będzie bardzo niemiłe w stosunku do Samotnego, ale mogę przygarnąć Cię do siebie o ile Krytyczne są ocenialnią, które spełniają Twoje oczekiwania pod względem zaangażowania i rozmów : ).
    Pozdrawiam całą załogę i życzę miłego weekendu oraz walki o życie ocenialni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomyślę nad Twoją propozycją. Kiedyś chciałam wysłać do Was ocenę, ale po prostu bałam się odmowy. Czy czytałaś może moje, tutejsze oceny? Jeśli tak, chciałabym się dowiedzieć, co robię źle, żeby potem nie było z mojego powodu afery na Krytycznych. Tutaj raz, może dwa dostałam uwagi za sposób oceniania, niektórym się podobały, ale wiesz, jak to jest. to może nie wystarczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogłabyś mi podać swoje GG? : )
      Tak będzie mi prościej z Tobą porozmawiać, bo ciągłe logowanie się tutaj jest dla mnie dość męczące [pracuję na kilku mailach, a tutaj nie można komentować jako anonim].

      Usuń
  7. Samotny rzeczywiście zaniedbał Cukiernię, skoro na tablicy ogłoszeń widnieje informacja jeszcze z lipca O.o. /M.

    OdpowiedzUsuń