Tablica ogłoszeń

2.03.2013 - Cukiernia skończyła swoją działalność.

Cukiernia ruszyła! Proszę o zgłaszanie się do ocen po uprzednim przeczytaniu regulaminu. Poszukujemy też ludzi, którzy chcą oceniać razem z nami! Więcej w zakładce "Zostań Cukiernikiem!"

Wszystkie kolejki zablokowane, dopóki nie ocenimy wszystkich blogów, które się zgłosiły. Proszę ludzi o niezgłaszanie się do oceny!


Oceniająca Heladas i Fioletowa (znana wcześniej jako Xara), będą mieć maksymalnie 5 blogów w swojej kolejce.

Fioletowa ma na razie zablokowaną kolejkę.

Arbalester odeszła z Cukierni.

sobota, 2 marca 2013

Żegnam

Dzisiaj jest drugiego marca… i właśnie z tym dniem Cukiernia kończy swoją działalność.

Łudziłem się, że ktoś będzie pisać oceny, że ktoś będzie mieć czas. Ale nie mogę tego oczekiwać, kiedy ja sam go nie mam. Uniwersytet, college, moja strona, moje pasje i co najważniejsze przyjaciele którzy mnie potrzebują. A ja ostatnio nie miałem dla nich czasu. Planowałem nowy szablon i takie tam, ale teraz coś do mnie dotarło.

Ludzie którzy ze mną współpracowali zasługują na pracę w ocenialni w której jest lepsza atmosfera, gdzie mogą iść dalej i wszystko działa. A bez bicia przyznaję się, że Cukiernię strasznie zaniedbałem. Jest to moją wadą i zaletą, że dla mnie coś musi być perfekcyjne. A nie mam czasu żeby Cukiernia była perfekcyjna.

Gdybym miał gonić za brak ocen… wszyscy by zostali 'zwolnieni'. Razem ze mną. Tylko Heladas by została. I bardzo jej za to dziękuję, że przez tyle podtrzymywała ducha Cukierni. Niech jakaś ocenialnia ją bierze, bo jest pracowita! I dobrze ocenia.

Poznałem wspaniałych ludzi, znakomite blogi i będę wpadał do nich od czasu do czasu. Ale dla mnie to nie jest tylko pożegnanie z Cukiernią, ale z całą blogosferą. Muszę mieć czas żeby się wysypiać. Żeby wreszcie skończyć swój album treści piosenek. Dokończyć parę historii. I pisać dalej, jak najwięcej. Po prostu chcę znowu być dla przyjaciół, a brakowało mi na to czasu.

Kończę działalność Cukierni z bólem, bo jednak włożyłem w to trochę pracy. Przepraszam blogerów, którzy czekali na oceny. I oceniających też, bo też pracowali.

Kiedyś Cukiernia jeszcze powstanie. Ale kiedy będę miał czas na to. Nie teraz.

Dziękuję wszystkim serdecznie!

Samotny.

18 komentarzy:

  1. Cóż tak bywa. Ja przepraszam autorów wszystkich blogów, których nie udało mi się ocenić.
    Wam dziękuje za współpracę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziękuję przepięknie za współpracę i życzę dużo sukcesów w blogosferze i w życiu prywatnym. =)

      Usuń
    2. Hmm. A zamierzacie jakoś poinformować o usunięciu oceniani. Z własnego doświadczenia wiem, że nic tak bardziej nie irytuje, jak wejście na ocenianie, która nie istnieje, a do której było się zgłoszonym.

      Usuń
    3. Jutro poinformuję wszystkie blogi, które mamy w kolejkach.

      Usuń
    4. Jutro? Mamy 5 marca, a ja nie dostałam żadnej informacji. Nie ma to jak czekać pół roku na coś, czego się nie dostało.

      Usuń
  2. Nie. ;( Byliście świetną ocenialnią. Szkoda, wielka szkoda. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu całej ocenialni za miłe słowa :) Kiedyś jeszcze Cukiernia wróci, ale na razie nikt nie ma czasu, niestety.

      Usuń
    2. Dawidzie myślę, że cukiernia już się nie podniesie.

      Chociaż byłam z wami jak pierwszy raz cukiernia stoczyła się na dno i byłam jak znowu coś zaczęło się na niej dziać. No i jestem teraz jak po raz drugi upadacie, więc będę jak po raz trzeci też będziecie.

      Chyba jestem wasza fanką xd W końcu cukiernia musi mieć jakiegoś fana który jest Cukiernikiem z zawodu czyż nie?

      Usuń
    3. A kiedyś powstanie. Jak wszystko załatwię sobie w życiu, wreszcie przyjmą mnie na uniwersytet i znowu będę w rytmie pracy, wtedy pomyślę nad ruszeniem jeszcze raz. Ale tylko jak będę miał pewność, że będę miał czas.

      I dziękuję za to że jesteś fanką. :D Ja też śledziłem losy Cukierni od dawna, ale nigdy nie myślałem, że będę musiał ją zamknąć. Cholernie mi szkoda, ale nie ma na razie sensu tego ciągnąć.

      Usuń
  3. Ej no, do trzech razy sztuka jak to się mówi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak długo czekałam na odpowiedź Misumi (czy jakoś tak), że się nie doczekałam, a za to doczekałam się końca Cukierni. Można było to przewidzieć w sumie.

    Pozdrawiam serdecznie!

    Nie, żebym była jakoś niemiła, ale droga Martho, do bycia "świetną ocenialnią", Cukierni brakowało bardzo wiele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te kropki w niektórych tytułach, te błędy! Cukierni to nawet blisko do Raju, tylko brakuje trolli i siostry, która "jest w śpiączce", a pozdrawia bloggerów. SOŁ HIPSTA.

      Usuń
  5. Bardzo mi przykro, że tak się stało i... wpadł mi do głowy pewien pomysł. Mogę Wam pomóc, tzn. mogę przez jakiś tam czas administrować Cukiernią, oczywiście, jeśli się zgodzicie. A może ktoś z Waszej załogi mógłby przejąć obowiązki Samotnego?

    Pozdrawiam,
    Xena

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj Dawidzie nieładnie czyżby znowu nie wywiązałeś się z umowy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda. Zaglądałam tu często czekając na ocenę i gdy byłam w kolejce pierwsza, oceniania upadła. Już drugi raz tak mi się zdarzyło.
    Mam pytanie: czy Fioletowa i Heladas planują oceniać na innych ocenianiach? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem, jak Fioletowa, ale ja chciałabym dalej oceniać, tylko nie wiem gdzie ;) I mam nadzieje, że Cukiernia kiedyś na nowo powstanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że kończycie... Ale kiedyś, kiedy Cukiernia powstanie jak Feniks z popiołów, zbierze się na nowo jak Polska po zaborach, ja tu będę i poproszę o ocenę. Nie martwcie się, wierzymy w wasze możliwości!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to chyba nie bardzo. Niestety, ale brakuje mi czasu nawet na moje prywatne blogi. Po za tym nie sądzę by mnie ktoś gdzieś chciał ^ ^ Z moją niesystematycznością to bym szybko wyleciała ;P
    Ale dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń